طراحی و مدیریت برند

برند موضوعی است که با وجود حرف و حدیث‌های فراوان در دنیای کسب و کار در ایران بسیار نادیده گرفته می‌شود. خیلی از سازمان‌ها تصور می‌کنند که برند بزرگی دارند اما به دلیل شناخت کم از ابعاد یک برند با کوچکترین تلنگری هویت برند خود را از دست می‌دهند. گروه مهندسان ۳۶۰ درجه کسب و کار به راحتی می‌تواند از تولد تا بلوغ برند شما را هدایت و همراهی کند. مدیریت برند بدون دانش و تجربه فراوان کاری بسیار دشوار و پر ریسک است، اما با تجربه چندین ساله ما در خلق و مدیریت برند شما نیز می‌توانید با خیال راحت استراتژی‌های رشد و توسعه خود را با برندی مطمئن پیش ببرید..

اگر این سوالات در ذهن شما است حتما پروژه خود را از طریق فرم مربوطه با ما در میان بگذارید :

  • ایده و کسب و کار تازه‌ای دارم، چگونه برای آن برند طراحی کنم؟

  • مشتریان با نام و هویت برند من ارتباط برقرار نکرده‌اند، برای تغییر برند چه کنم؟

  • هویت برند من در جهت نادرستی پیش رفته است چطور می‌تواند ذهنیت‌ مشتریان را عوض کنم؟

  • برای انتخاب نام برند و لوگو دچار مشکل شده‌ام، می‌خواهم بهترین و هوشمندانه ترین اسم و لوگو را داشته باشم

  • می‌خواهم شعار و رنگ برای برند خود انتخاب کنم اما نمی‌دانم کدام شعار و کدام رنگ به موفقیت برند من کمک خواهد کرد

  • برند خوبی ساخته‌ام و می‌خواهم آن را مشهورتر کنم، چه استراتژی برای برند من بهینه‌تر و مناسب‌تر است تا بازار هدفم من را بشناسد؟

 

این مشکلات و سوالات متعدد دیگر یا در ذهن شما وجود دارد یا به زودی به وجود خواهد آمد. برند بخش بزرگی از هویت و اموال یک کسب و کار را تشکیل می‌دهد. اموال یک سازمان تنها ماشین‌آلات یا نیروی انسانی ان نیست، بلکه هویتی که در طی سال‌ها برای آن تلاش کرده نیز بسیار مهم است. به طور مثال ارزش سهام اپل نزدیک به ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد دلار است و قیمت تخمین زده شده برای برند اپل ۱۷۰ میلیارد دلار. یعنی یک اسم خشک و خالی را اگر شما بخواهید بر روی دستگاه خود حک کنید چیزی معادل ۱۷۰ میلیارد دلار باید پرداخت کنید. که البته پر واضح است که اپل هیچگاه این اسم را نخواهد فروخت چون هر چه دارد به باد خواهد رفت. یک نام تا این اندازه می‌تواند قدرتمند باشد که هیچ پولی قدرت خرید آن را نداشته باشد..

اما چرا تیم ما می تواند به سازمان شما در این مسیر کمک کند؟

ده ها تجربه موفق

چرا گروه مهندسان کسب‌و‌کار 360 می‌تواند موفقیت را تکرار کند؟

ما تجربه‌های خود را در عمیقترین لایه‌ها مستندسازی و تحلیل می‌کنیم تا بتوانیم موفقیت را تکرار کنیم.

خدمات ۳۶۰ درجه

چطور باید مطمئن شوم که این راهکار و خدمت چند درصد از بودجه مرا شامل شود؟

بزرگترین حسن تیم مهندسان ۳۶۰ درجه کسب و کار این است که تیم ما متشکل از افرادی با پیشینه و تخصص‌های متفاوت است و هر راهکاری که ارایه می‌کنیم با در نظر گرفتن تمام گزینه‌ها است. نه اینکه چون چکش داریم مشکل شما را میخ ببینیم.

درک دقیق نیاز شما

بازاریابی مهم است اما من چگونه می‌توانم از آن استفاده کنم؟

تیم ما با یک جلسه مشاوره رایگان و نیازسنجی از شما و با نگاه به تجربه‌های گذشته به راحتی می‌تواند قدم به قدم، میلیمتر به میلیمتر از مسیر را برای شما ترسیم کند و حتی مجری پروژه شما تا موفقیت باشد.

مشاور نه، بلکه مهندس!

می‌دانید چرا مهندس کسب و کار بهتر از مشاور کسب و کار است؟

مهندس کسب‌و‌کار از بیرون گود فریاد نمی‌زند و درون گود شانه به شانه شما مشکل را حل می‌کند.

بازاریابی محتوایی بخش پنهان کوه یخی موفقیت شما خواهد بود. بهینه سازی برای موتور جستجو کم کم از یک تخصص فنی به یک تخصص هنری و هوشمندانه تبدیل شده است. بازاریابی محتوایی یا درونگرا(inbound marketing) یک پدیده هوشمندانه برای کسب و کارهای موفق بوده است. چرا که این سبک بازاریابی، بازار هدف سازمان را چه از طریق موتور جستجو و چه از طریق بازدید مستقیم یا پیشنهادی از سوی وب سایت‌های دیگر به سمت وب سایت ایشان روانه می کند. کاری که شاید باید با ده‌ها بار هزینه بیشتر انجام شود با تدبیر و انتخاب درست و استفاده از تیم حرفه ای با هزینه ای به مراتب کمتر محقق می شود و جالب این جا است که نه تنها این سبک بازاریابی موثرتر و متداومتر است بلکه اثرات جانبی دیگری دارد که از چشم بسیاری از مدیران و مشاوران پنهان مانده است.

مدیریت برند، آری اثرات جانبی دو محور اصلی ذکر شده در قبل به اندازه ای بر روی وجهه و تصویر برند در دید کاربران اینترنتی زیاد است که به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست. مهم نیست کسب و کار شما یک ساختمان 50 طبقه با سه هزار نفر کارمند است یا یک اتاق 20 متری با 4 کارمند پاره وقت. اگر وب سایت شما رتبه یک صفحه اول گوگل نباشد یا در صفحه اول ظاهر نشود، هیچ کس از حضور شما آگاه نخواهد بود. به قول یک استاد دانشگاه که می گفت اگر می خواهی جسد کسی را که به قتل رسانده ای مخفی کنی، آن را در صفحه دو گوگل قرار بده. حال بازاریابی محتوایی در این میان چه نقشی دارد؟

چرا بازاریابی محتوایی تبدیل به یک موضوع داغ شده است؟

هیچ چیز به اندازه آمارا ارقام و نتیجه نمی‌تواند موفقیت یک راهکار را اثبات نماید. تکرار این موفقیت‌ها برای شما هم امکان‌پذیر است. کافی است که استراتژی درست را در خدمت نیروی انسانی درست قرار دهید. حال در زیر ببینید که درست اجرا کردن این روش چه نتیجه‌ای برای سازمان‌ها داشته است:
0
در صد صرف زمان بیشتر در وبسایت شما توسط هر کاربر
0
درصد اعتماد بیشتر به برند
0
درصد بازدید بیشتر از وب سایت
0
درصد مشتری بالقوه بیشتر

بازاریابی محتوایی تنها مسیر تغییر تصمیم مشتریان

چرا باید یک استراتژی درست برای بازاریابی محتوایی داشته باشید؟

بازاریابی محتوایی موضوع تازه ای نیست. سالها برندها، سازمان ها وحتی حکومت ها برای جهت دادن به تصمیمات مشتریان به تولید محتوا پرداخته اند. حال چرا شما از این ابزار بسیار قدرتمند استفاده درست نکنید. در این راه کافیست که با توجه به تحلیل رقبا، نقاط قوت و ضعفتان و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود استراتژی درستی را در تولید محتوا طراحی و اجرا نمایید. گروه مهندسان کسب و کار 360 در این مسیر از صفر تا صد می توانند به شما یاری رسانند و شما را در رسیدن به اهدافتان با کمترین هزینه کمک کنند.