تحقیقات بازار و تحلیل رقبا

اولین اشتباه در کسب و کارهای ایران این است که تجربیات و اطلاعات را خوب و به طور منظم دسته‌بندی و نگهداری نمی‌کنند. اشتباه بزرگ بعدی این است که حتی بعد از دسته‌بندی و نگهداری، به درستی این اطلاعات را تحلیل نمی‌کنند. شاید دلیل بزرگ آن این باشد که این فرایند بسیار وقت‌گیر است و نیاز به تخصص و تجربه بالا دارد. تیم مهندسی کسب و کار این مشکل را به راحتی برای شما حل می‌کند. کافیست تحلیل اطلاعات و تحقیقات را به ما بسپارید تا بدون درگیر شدن با حجم بزرگی از اطلاعات، دانشی خلاصه و بهینه در اختیار شما قرار گیرد که جوهر موفقیت شما شود.

اگر این سوالات شما را به این صفحه کشانده است جای درستی آمده‌اید

  • از کجا تشخیص دهم که رقبای مستقیم و غیر مستقیم یا رقبای آینده من چه کسانی هستند؟

  • چطور رقبای خود را تحلیل کنم؟

  • تحقیقات بازار به چه معناست و چقدر باید برای آن هزینه زمانی و مالی بگذارم؟

  • تیم شما چه تحقیق و تحلیل متفاوتی ارایه می‌دهدکه واقعا به موفقیت من کمک می‌کند؟

  • از چه روش، متد و ابزارهایی برای تحقیق و تحلیل بازار استفاده باید کرد؟ چطور می‌توانم خودم این کار را انجام دهم؟

و بسیاری سوالات کلیدی دیگر در مورد این موضوع. در هر صورتی که تصور کنید تیم مهندسی کسب و کار در کنار شما است تا بتوانید دانش لازم را کسب کنید و در رقابت با کسب و کارهای دیگر با داشتن چشمی بازتر و فکری  درست‌تر قدمهای بهتری بردارید و از آنها پیشی بگیرید.

چرا تیم ما؟

ده ها تجربه موفق

چرا گروه مهندسان کسب‌و‌کار 360 می‌تواند موفقیت را تکرار کند؟

ما تجربه‌های خود را در عمیقترین لایه‌ها مستندسازی و تحلیل می‌کنیم تا بتوانیم موفقیت را تکرار کنیم.

مشاور نه، بلکه مهندس!

می‌دانید چرا مهندس کسب و کار بهتر از مشاور کسب و کار است؟

مهندس کسب‌و‌کار از بیرون گود فریاد نمی‌زند و درون گود شانه به شانه شما مشکل را حل می‌کند.

درک دقیق نیاز شما

بازاریابی مهم است اما من چگونه می‌توانم از آن استفاده کنم؟

تیم ما با یک جلسه مشاوره رایگان و نیازسنجی از شما و با نگاه به تجربه‌های گذشته به راحتی می‌تواند قدم به قدم، میلیمتر به میلیمتر از مسیر را برای شما ترسیم کند و حتی مجری پروژه شما تا موفقیت باشد.

خدمات ۳۶۰ درجه

چطور باید مطمئن شوم که این راهکار و خدمت چند درصد از بودجه مرا شامل شود؟

بزرگترین حسن تیم مهندسان ۳۶۰ درجه کسب و کار این است که تیم ما متشکل از افرادی با پیشینه و تخصص‌های متفاوت است و هر راهکاری که ارایه می‌کنیم با در نظر گرفتن تمام گزینه‌ها است. نه اینکه چون چکش داریم مشکل شما را میخ ببینیم.

فرایند تحقیقات بازار ما بسیار ساده است. ما قرار نیست شما را با اصطلاحات مبهم و ارایه گزارشات عریض و طویل خسته کنیم و کار خود را بهتر جلوه دهیم. هر بار که پروژه‌ی تحقیق بازاری تعریف می‌شود تیم ما یک نفر از متخصصان و تحلیل‌گران را برای این پروژه در نظر می‌گیرد و با ایجاد جلسات گروهی هفتگی و روزانه این تحقیق و تحلیل بازار را برای شما چکش کاری می کند. در این جلسات با تجربه‌ترین و بهترین افراد ما حضور خواهند داشت و از ابعاد مختلف تمامی موارد بررسی خواهند شد.

نتیجه این تحلیل بدون شک کمک بزرگی برای موفقیت شما خواهد بود و در نقطه شروع شما را چند قدم از رقبا جلوتر قرار خواهد داد.

تحقیقات بازار مناسب و تحلیل درست اطلاعات بازاز چه نتیجه‌ای دارد؟

0
%
زمان رسیدن به بهره‌برداری کمتر
0
%
نتیجه بهتر در ۶ ماه اول بهره‌برداری
0
%
شانس بیشتر برای دوام آوردن در سال اول
0
%
هزینه کمتر در بخش توسعه ایده

زمان را از دست ندهید

هرچه زودتر حرف را کنار بگذارید و جامعه هدف خود را نشانه بروید

اگر می‌خواهید نقاط قوت و ضعف رقبا را بدانید، یا دقیقا بفهمید که چه ایده‌هایی در بازار هدف شما نتیجه داده است لازم نیست ماه‌ها وقت ومیلیون‌ها تومان پول صرف کنید تا به این دانش برسید. تیم مهندسی کسب و کار با مشاوره رایگان مسیر را به شما نشان خواهد داد.